30-08-2020

Dansk opfinder: 35 års overforbrug af sprøjtemidler

Se historien om Albert Hedegaard's rejsse med sin opfindelse til at forbedre sprøjtemidelsfordeling, og mindske brugen af giftige

sprøjtemidler.

15-01-2019

Sponsorer og troværdige leverandører søges ...

For en lille donation kan virksomheder og fonde vise, at de støtter de danske opfindere. Og troværdige leverandører kan synliggøre sig overfor nuværende og fremtidige opfindere og iværksættere. Læs mere under 'En nytårshilsen fra bestyrelsen" nedenfor og ...

Se Sponsorpakker og Leverandørpakker her

10-01-2019

Gratis kontingent fortsætter i 2019-2020!

På bestyrelsesmødet den 16. december, stemte en enig bestyrelse for at fortsætte med gratis kontingent i 2019 også. Det sker for gratis at give nye medlemmer chancen for at opleve, hvad de selv og opfinderforeningens øvrige medlemmer kan udrette i hyggeligt fællesskab. Det er også fortsat et mål for foreningen, at tilbyde værdifulde arrangementer med et minimum af egenbetaling.

Læs mere om medlemmerne her

10-01-2019

Må vi låne et billede af din opfindelse?

Vi vil gerne vise kommende medlemmer og sponsorer eksempler på opfindelser, der er kommet fra idéstadiet til markedet.

Hvis vi må låne et billede af din opfindelse, vil vi gratis give dig reklame i et banner eller på en særskilt side (under udvikling).

Kan du hjælpe? Skriv gerne hurtigt til enten Jannik eller Kim fra siden her.

01-01-2019

En nytårshilsen fra bestyrelsen ...

Vi har taget afsked med 2018, hvor bestyrelsens arbejde ikke har været så synligt, som vi kunne ønske. Men nu træder vi ind i 2019, hvor frugterne af bestyrelsens arbejde med en ny hjemmeside, nu endelig er blevet realiseret. Gå ind på www.opfinderforeningen.dk og se det foreløbig resultat.

Vedr. den nye hjemmeside: For at få den kommende ”medlem til medlem” kommunikationsplatform til at virke, er vi nødsaget til at købe programmeringshjælp udefra. Vores store bøn til jer medlemmer er, at I ”hjælper til”. I kan f.eks. støtte med små eller store beløb... lade jeres firmaer sponsorere … og/eller kontakte personer og virksomheder i jeres netværk, som kunne være interesseret i at sponsorere Opfinderforeningen. Der medfølger en flot Sponsorpakke, så virksomheden kan vise, at de støttet danske opfindere.

Se Sponsorpakker og Leverandørpakker her

Ved generalforsamlingen vedtog vi nye vedtægter, og at medlemskabet var gratis i hele 2018. Bestyrelsen har besluttet at fortsætte det gratis medlemskab i 2019. Næste generalforsamling er den 12. maj 2019.

”Fælles i mål” møderne regionalt har været dynamiske og alle deltagerne har som forventet, budt ind med deres viden, behov for hjælp og sparring på alle niveauer. Se de planlagte møder her på hjemmesiden under ’Aktiviteter’ her.

Med ønsket om et Godt og opfinderrigt Nytår.

Marianne Hansen